Tiden går snabbare än vad man räknar med :P

Halloi alla där!
Ja vad hände egentligen med den där tjejen som skrev här för en evighet sen? XP Tänka sig att det har gått så långt tid sen nån skrev något här...
Ne på universitet går jag inte än men det kanske blir till höst. Än så länge lever jag häst livet och kämpar på här nere i Skåne. Det är skönt att vara relativt nära hem (jämfört med England).
Vad har jag gjort sen jag tog studenten 2011?
* Haft praktik på Täby galopp i två veckor
* Jobbat på en restaurang i två månader
* Jobbat hemma för att kunna åka till The British Racing Shool
* Kämpat mig igenom nio veckors kurs på BRS med utmärkelse för störst utveckling genom kursen :P
* Tagit mig igenom praktiken i England i 13 månader
* Har gjort min livs första egenplanerad resa till London över en helg
* Har gjort min livs andra egna resa till Teneriffa över 2 dagar
* Har fått och förlorat bästa vänner
* Varit med i en engelskt kyrkokör inför julsång
* Har fått värdens bästa vovve (ska lägga upp en massa bilder på henne sen)
* Rest en hel del så som till Krakow, Österlen, Tallinn, Teneriffa (igen med mamma)
* Tagit körkort med bara ett fel på teoriprovet! (stolt XP)
* Flyttat sex gånger (eller mer)
typ det? har förmodligen glömt nått :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0